Details

Title: Деятельность пресс-службы по формированию имиджа предприятия - монополиста (на примере "ГУП Водоканал Санкт-Петербурга"): бакалаврская работа: 42.03.01
Creators: Иващенко Елизавета Константиновна
Scientific adviser: Танова Анна Гераклитовна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: пресс-служба; имидж; монополист; press service; image; monopolist
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-1965
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В выпускной квалификационной работе на тему «Деятельность пресс-службы по формированию имиджа компании-монополиста (на примере ГУП «Водоканал Санкт-Петербурга»)» проводится исследование влияния работы пресс-службы на имидж организации. Так же рассматривается проблема негативного имиджа монополистов из-за низкой информированности общественности и отождествление монополий с государственным аппаратом. Приводится информация об удовлетворенности жителей Санкт-Петербурга качеством питьевой воды и общей информированности о работе ГУП «Водоканал Санкт-Петербурга». Далее приводятся рекомендации по улучшению имиджа монополиста и информированности населения.

In the final qualifying work on "The press service activities of the monopoly companies image formation (on the example of the State Unitary Enterprise "Vodokanal of St. Petersburg ") the research of the influence of the press service work for the image of the organization is held. Also the problem of monopolists negative image because of low public awareness and identification of the monopolies with the state structures is attempted to explore. The information on the satisfaction of St. Petersburg citizens by quality of drinking water and general knowledge about the State Unitary Enterprise "Vodokanal of St. Petersburg". The following are recommendations for improving the image of the monopoly and public awareness.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 469
Last 30 days: 1
Detailed usage statistics