Details

Title Деятельность пресс-службы по формированию имиджа предприятия - монополиста (на примере "ГУП Водоканал Санкт-Петербурга"): бакалаврская работа: 42.03.01
Creators Иващенко Елизавета Константиновна
Scientific adviser Танова Анна Гераклитовна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects пресс-служба ; имидж ; монополист ; press service ; image ; monopolist
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 42.03.01
Speciality group (FGOS) 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-1965
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\35148
Record create date 12/21/2016

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

В выпускной квалификационной работе на тему «Деятельность пресс-службы по формированию имиджа компании-монополиста (на примере ГУП «Водоканал Санкт-Петербурга»)» проводится исследование влияния работы пресс-службы на имидж организации. Так же рассматривается проблема негативного имиджа монополистов из-за низкой информированности общественности и отождествление монополий с государственным аппаратом. Приводится информация об удовлетворенности жителей Санкт-Петербурга качеством питьевой воды и общей информированности о работе ГУП «Водоканал Санкт-Петербурга». Далее приводятся рекомендации по улучшению имиджа монополиста и информированности населения.

In the final qualifying work on "The press service activities of the monopoly companies image formation (on the example of the State Unitary Enterprise "Vodokanal of St. Petersburg ") the research of the influence of the press service work for the image of the organization is held. Also the problem of monopolists negative image because of low public awareness and identification of the monopolies with the state structures is attempted to explore. The information on the satisfaction of St. Petersburg citizens by quality of drinking water and general knowledge about the State Unitary Enterprise "Vodokanal of St. Petersburg". The following are recommendations for improving the image of the monopoly and public awareness.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 1714 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics