Details

Title: Спонсорство и благотворительность как инструмент формирования имиджа организации (на примере СПбПУ Петра Великого): бакалаврская работа: 42.03.01
Creators: Трухина Галина Михайловна
Scientific adviser: Скорнякова Светлана Сергеевна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: спонсорство; благотворительность; имидж; sponsor; charity; image
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-1971
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\35168

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Тема выпускной квалификационной работы бакалавра: "Спонсорство и благотворительность как инструменты формирования имиджа организации (на примере СПбПУ Петра Великого)". В выпускной квалификационной работе бакалавра рассматривается эффективность использования спонсорства и благотворительности для формирования позитивного имиджа, анализируется деятельность Санкт-Петербургского Политехнического университета, указываются основные направления деятельности вуза по развитию спонсорства и благотворительности. Также в выпускной квалификационной работе бакалавра автор разрабатывает рекомендации по развитию спонсорства и благотворительности в PR-деятельности СПбПУ Петра Великого.

Theme of the final qualifying work of bachelor: "Sponsorship and charity as tools of formation of image of the organization (on the example of Peter the Great SPPU)". The final qualifying work of bachelor examines the efficiency of sponsorship and charity to create a positive image, analyzes Saint Petersburg Polytechnic University activity, outlines the main directions of the university for the development of sponsorship and charity. Also in the final qualifying work of bachelor author develops recommendations for the development of sponsorship and charity in the PR-activity of Saint Petersburg Polytechnic University.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
External organizations N2 All Read
External organizations N1 All
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
Internet Authorized users (not from SPbPU, N2) Read
Internet Authorized users (not from SPbPU, N1)
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 2254
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics