Details

Title Спонсорство и благотворительность как инструмент формирования имиджа организации (на примере СПбПУ Петра Великого): бакалаврская работа: 42.03.01
Creators Трухина Галина Михайловна
Scientific adviser Скорнякова Светлана Сергеевна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects спонсорство ; благотворительность ; имидж ; sponsor ; charity ; image
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 42.03.01
Speciality group (FGOS) 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-1971
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\35168
Record create date 12/21/2016

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Тема выпускной квалификационной работы бакалавра: "Спонсорство и благотворительность как инструменты формирования имиджа организации (на примере СПбПУ Петра Великого)". В выпускной квалификационной работе бакалавра рассматривается эффективность использования спонсорства и благотворительности для формирования позитивного имиджа, анализируется деятельность Санкт-Петербургского Политехнического университета, указываются основные направления деятельности вуза по развитию спонсорства и благотворительности. Также в выпускной квалификационной работе бакалавра автор разрабатывает рекомендации по развитию спонсорства и благотворительности в PR-деятельности СПбПУ Петра Великого.

Theme of the final qualifying work of bachelor: "Sponsorship and charity as tools of formation of image of the organization (on the example of Peter the Great SPPU)". The final qualifying work of bachelor examines the efficiency of sponsorship and charity to create a positive image, analyzes Saint Petersburg Polytechnic University activity, outlines the main directions of the university for the development of sponsorship and charity. Also in the final qualifying work of bachelor author develops recommendations for the development of sponsorship and charity in the PR-activity of Saint Petersburg Polytechnic University.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 2276 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics