Details
Title | Спонсорство и благотворительность как инструмент формирования имиджа организации (на примере СПбПУ Петра Великого): бакалаврская работа: 42.03.01 |
---|---|
Creators | Трухина Галина Михайловна |
Scientific adviser | Скорнякова Светлана Сергеевна |
Organization | Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт |
Imprint | Санкт-Петербург, 2016 |
Collection | Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция |
Subjects | спонсорство ; благотворительность ; имидж ; sponsor ; charity ; image |
Document type | Bachelor graduation qualification work |
File type | |
Language | Russian |
Level of education | Bachelor |
Speciality code (FGOS) | 42.03.01 |
Speciality group (FGOS) | 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело |
DOI | 10.18720/SPBPU/2/v16-1971 |
Rights | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Record key | RU\SPSTU\edoc\35168 |
Record create date | 12/21/2016 |
Allowed Actions
–
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group | Anonymous |
---|---|
Network | Internet |
Тема выпускной квалификационной работы бакалавра: "Спонсорство и благотворительность как инструменты формирования имиджа организации (на примере СПбПУ Петра Великого)". В выпускной квалификационной работе бакалавра рассматривается эффективность использования спонсорства и благотворительности для формирования позитивного имиджа, анализируется деятельность Санкт-Петербургского Политехнического университета, указываются основные направления деятельности вуза по развитию спонсорства и благотворительности. Также в выпускной квалификационной работе бакалавра автор разрабатывает рекомендации по развитию спонсорства и благотворительности в PR-деятельности СПбПУ Петра Великого.
Theme of the final qualifying work of bachelor: "Sponsorship and charity as tools of formation of image of the organization (on the example of Peter the Great SPPU)". The final qualifying work of bachelor examines the efficiency of sponsorship and charity to create a positive image, analyzes Saint Petersburg Polytechnic University activity, outlines the main directions of the university for the development of sponsorship and charity. Also in the final qualifying work of bachelor author develops recommendations for the development of sponsorship and charity in the PR-activity of Saint Petersburg Polytechnic University.
Network | User group | Action |
---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
|
Internet | Authorized users SPbPU |
|
Internet | Anonymous |
|
Access count: 2276
Last 30 days: 0