Details
Title | Стратегия выхода на зарубежные рынки с высоким уровнем конкуренции: бакалаврская работа: 38.03.01 |
---|---|
Creators | Брюховецкий Кирилл Станиславович |
Scientific adviser | Андросова Галина Анатольевна |
Organization | Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли |
Imprint | Санкт-Петербург, 2016 |
Collection | Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция |
Subjects | конкуренция ; международный рынок ; внешний рынок ; парикмахерские услуги ; рынок услуг ; international market ; foreign market ; hairdressing ; services market |
Document type | Bachelor graduation qualification work |
File type | |
Language | Russian |
Level of education | Bachelor |
Speciality code (FGOS) | 38.03.01 |
Speciality group (FGOS) | 380000 - Экономика и управление |
DOI | 10.18720/SPBPU/2/v16-199 |
Rights | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Record key | RU\SPSTU\edoc\31996 |
Record create date | 7/18/2016 |
Allowed Actions
–
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group | Anonymous |
---|---|
Network | Internet |
Цель - формирование стратегии предприятия для выхода на международный рынок. Предмет исследования - процесс выхода на международный рынок выбранного предприятия. Решенные задачи - дана общая характеристика сферы услуг. Исследованы теоретические основы выбора внешних рынков предприятием. Дана оценка организационно-экономической деятельности предприятия. Изучены основные аспекты выхода предприятия на внешний рынок парикмахерских услуг.
The purpose - formation of business strategy for the international market. Subject of research output process to the international market of the selected companies. Solved problems - gives a general description of the service sector. The theoretical foundations of the selection of foreign markets now. The estimation of the organizational-economic activity of the enterprise. Studied the main aspects of enterprise output to the external market of hairdressing services.
Network | User group | Action |
---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
|
Internet | Authorized users SPbPU |
|
Internet | Anonymous |
|
Access count: 189
Last 30 days: 0