Details

Title CPA-маркетинг интернет-продаж (на примере ИП Романов И.В.): бакалаврская работа: 38.03.02
Creators Морозов Сергей Валерьевич
Scientific adviser Попов Евгений Олегович
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects СРА-маркетинг; интернет-продажи; оптимизация сайта; CPA-marketing; Internet sales; site optimization
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 38.03.02
Speciality group (FGOS) 380000 - Экономика и управление
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-2249
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\34334
Record create date 11/29/2016

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

В бакалаврской работе проанализирована и оптимизирована работа на рынке CPA-маркетинга ИП Романов И.В., проведено a/b-тестирование сайта для увеличения конверсии. Проанализированы результаты работы вебмастеров на наличие фродинга. Так же была изучена статистика по работе call-центра.

This Bachelor final work contains the analysis and optimization of ST Romanov activity on the market of CPA-marketing. A/B-testing is made to increase conversions. Results of web masters's work are checked for the presence of fake orders. Moreover, statistics of call-center is explored in this work.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 528 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics