Details

Title Формирование логистической системы ООО "Северо-Западное таможенное агентство" на основе маркетинговой стратегии: бакалаврская работа: 38.03.02
Creators Губогло Карина Петровна
Scientific adviser Гаврилов Дмитрий Андреевич
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects логистические системы ; цепи поставок ; маркетинговые стратегии ; logistics systems ; supply chain ; marketing strategies
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 38.03.02
Speciality group (FGOS) 380000 - Экономика и управление
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-2323
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\34275
Record create date 11/29/2016

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

В работе изложены основы формирования логистической системы, рассмотрены факторы конкурентоспособности и разработана маркетинговая стратегия. Были рассмотрены особенности синхронизации маркетинговой и операционной стратегии.

This paper the basis for the formation of the logistic system, considered factors of competitiveness and developed marketing strategy. Were discussed peculiarities of synchronization of marketing and operating strategies.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 237 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics