Details

Title Разработка мероприятий по повышению уровня реализации услуг фирмы: бакалаврская работа: 38.03.02
Creators Иванов Артем Александрович
Scientific adviser Дмитрюк А. Г.
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects туризм ; услуги ; управление продажами ; эффект ; tourism ; amenities ; sales management ; effect
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 38.03.02
Speciality group (FGOS) 380000 - Экономика и управление
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-2434
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\34513
Record create date 12/2/2016

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Во введении обосновывается актуальность темы бакалаврской работы, ставится цель и раскрываются основные задачи проектирования, обозначается объект и предмет исследования. В главе 1 анализируются организационно-экономические характеристики предприятия ООО «PEGAS». Проведен анализ формирования финансовых ресурсов турфирмы. В главе 2 дан анализ технологий для увеличения продаж турфирмы. Глава 3 посвящена разработке мероприятий по совершенствованию системы продаж туристической фирмы ООО «PEGAS», дана оценка экономической эффективности мероприятий. В заключении делается вывод о том, в какой мере достигнуты цели, поставленные в бакалаврской работе.

In the introduction the urgency of a theme of baccalaureate work, the goal is, and reveals the basic design tasks designated object and subject of study. Chapter 1 examines the organizational and economic characteristics of the enterprise LLC «PEGAS». The analysis of the formation of financial resources of the travel agency. In Chapter 2, the analysis of given technology to increase the travel agency sales. Chapter 3 is devoted to the development of measures to improve the system of sales travel company OOO «PEGAS», assessed the cost-effectiveness of interventions. In conclusion, it is concluded that the extent to which the objectives set out in the bachelor work.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 590 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics