Details
Title | Совершенствование маркетинговой деятельности в организации: бакалаврская работа: 38.03.02 |
---|---|
Creators | Рогов Роман Александрович |
Scientific adviser | Василевский Сергей Леонидович |
Organization | Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли |
Imprint | Санкт-Петербург, 2016 |
Collection | Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция |
Subjects | маркетинг; рекламные мероприятия; эффективность; паблик рилейшинз; создание имиджа; marketing; promotions; effectiveness; of public relations; creating the image |
Document type | Bachelor graduation qualification work |
File type | |
Language | Russian |
Level of education | Bachelor |
Speciality code (FGOS) | 38.03.02 |
Speciality group (FGOS) | 380000 - Экономика и управление |
DOI | 10.18720/SPBPU/2/v16-2447 |
Rights | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Record key | RU\SPSTU\edoc\34552 |
Record create date | 12/5/2016 |
Allowed Actions
–
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group | Anonymous |
---|---|
Network | Internet |
В первой главе дана характеристика хозяйственной деятельности ООО «Промэлектроника-Петербург». Дана оценка динамики реализации продукции предприятия. Выдвинуто предположение, что эффективность предпринимательской деятельности в сфере оптово-розничных продаж в данной фирме можно улучшить путем разработки и внедрения мероприятии по развитию комплекса маркетинговых коммуникаций. Во второй главе рассмотрены теоретические основы, исходя из которых делается вывод о самой возможности повышения экономической деятельности. Вторая глава содержит описание комплекса маркетинговых коммуникаций на современном этапе; предмет, содержание, задачи и методы управления комплекса маркетинговых коммуникаций. Третья глава посвящена разработке мероприятий по развитию комплекса маркетинговых коммуникаций на ООО «Промэлектроника-Петербург». Итогом третьей главы стала оценка экономического эффекта предложенных мероприятий.
In the first chapter the characteristics of business activity of LLC "Promelectronica Petersburg." The estimation of the dynamics of the implementation of enterprise products. It is suggested that the efficiency of business activities in the field of wholesale and retail sales in the company can be improved through the development and implementation of measures for the development of a complex of marketing communications. The second chapter deals with the theoretical foundations, based on a conclusion that led to the very possibility of increasing economic activity. The second chapter contains a description of a complex of marketing communications at the present stage; subject, content, objectives and the complex of marketing communications management. The third chapter is devoted to the development of measures for the development of a complex of marketing communications in the LLC "Promelectronica Petersburg." The result of the third chapter was to assess the economic impact of the proposed activities.
Network | User group | Action |
---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
|
Internet | Authorized users SPbPU |
|
Internet | Anonymous |
|
Access count: 280
Last 30 days: 0