Details

Title Совершенствование маркетинговой деятельности в организации: бакалаврская работа: 38.03.02
Creators Рогов Роман Александрович
Scientific adviser Василевский Сергей Леонидович
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects маркетинг; рекламные мероприятия; эффективность; паблик рилейшинз; создание имиджа; marketing; promotions; effectiveness; of public relations; creating the image
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 38.03.02
Speciality group (FGOS) 380000 - Экономика и управление
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-2447
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\34552
Record create date 12/5/2016

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

В первой главе дана характеристика хозяйственной деятельности ООО «Промэлектроника-Петербург». Дана оценка динамики реализации продукции предприятия. Выдвинуто предположение, что эффективность предпринимательской деятельности в сфере оптово-розничных продаж в данной фирме можно улучшить путем разработки и внедрения мероприятии по развитию комплекса маркетинговых коммуникаций. Во второй главе рассмотрены теоретические основы, исходя из которых делается вывод о самой возможности повышения экономической деятельности. Вторая глава содержит описание комплекса маркетинговых коммуникаций на современном этапе; предмет, содержание, задачи и методы управления комплекса маркетинговых коммуникаций. Третья глава посвящена разработке мероприятий по развитию комплекса маркетинговых коммуникаций на ООО «Промэлектроника-Петербург». Итогом третьей главы стала оценка экономического эффекта предложенных мероприятий.

In the first chapter the characteristics of business activity of LLC "Promelectronica Petersburg." The estimation of the dynamics of the implementation of enterprise products. It is suggested that the efficiency of business activities in the field of wholesale and retail sales in the company can be improved through the development and implementation of measures for the development of a complex of marketing communications. The second chapter deals with the theoretical foundations, based on a conclusion that led to the very possibility of increasing economic activity. The second chapter contains a description of a complex of marketing communications at the present stage; subject, content, objectives and the complex of marketing communications management. The third chapter is devoted to the development of measures for the development of a complex of marketing communications in the LLC "Promelectronica Petersburg." The result of the third chapter was to assess the economic impact of the proposed activities.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 280 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics