Details
Title | Разработка рекламной кампании для СМИ (на примере «Comedy Radio г. Белгород»): бакалаврская работа: 42.03.01 |
---|---|
Creators | Свиридова Алина Артуровна |
Scientific adviser | Ягья Талия Саидовна |
Organization | Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт |
Imprint | Санкт-Петербург, 2016 |
Collection | Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция |
Subjects | реклама; радио; маркетинг; Белгород; рынок; advertising; radio; marketing; Belgorod; market |
Document type | Bachelor graduation qualification work |
File type | |
Language | Russian |
Level of education | Bachelor |
Speciality code (FGOS) | 42.03.01 |
Speciality group (FGOS) | 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело |
DOI | 10.18720/SPBPU/2/v16-2898 |
Rights | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Record key | RU\SPSTU\edoc\35514 |
Record create date | 1/11/2017 |
Allowed Actions
–
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group | Anonymous |
---|---|
Network | Internet |
В бакалаврской работе рассматривается процесс создания рекламной кампании для радиостанции. В первой главе анализируются теоретические аспекты проведения рекламных кампаний, во второй и третьей главах производится комплексный анализ рыночной ситуации и разрабатывается рекламная кампания с учетом полученных данных.
The bachelor paper deals with the process of creating an advertising campaign for the radio station. The first chapter analyzes the theoretical aspects of advertising campaigns in the second and third chapters produced a comprehensive analysis of the market situation and developed an advertising campaign based on the data obtained.
Network | User group | Action |
---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
|
Internet | Authorized users SPbPU |
|
Internet | Anonymous |
|
Access count: 119
Last 30 days: 0