Details

Title Разработка рекламной кампании для СМИ (на примере «Comedy Radio г. Белгород»): бакалаврская работа: 42.03.01
Creators Свиридова Алина Артуровна
Scientific adviser Ягья Талия Саидовна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects реклама; радио; маркетинг; Белгород; рынок; advertising; radio; marketing; Belgorod; market
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 42.03.01
Speciality group (FGOS) 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-2898
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\35514
Record create date 1/11/2017

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

В бакалаврской работе рассматривается процесс создания рекламной кампании для радиостанции. В первой главе анализируются теоретические аспекты проведения рекламных кампаний, во второй и третьей главах производится комплексный анализ рыночной ситуации и разрабатывается рекламная кампания с учетом полученных данных.

The bachelor paper deals with the process of creating an advertising campaign for the radio station. The first chapter analyzes the theoretical aspects of advertising campaigns in the second and third chapters produced a comprehensive analysis of the market situation and developed an advertising campaign based on the data obtained.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 119 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics