Details

Title: Специфика социальной рекламы против расизма на примере кампаний международных футбольных организаций FIFA и UEFA: бакалаврская работа: 42.03.01
Creators: Кауфман Дмитрий Сергеевич
Scientific adviser: Погодин Сергей Николаевич
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: социальная реклама; рекламная кампания; расизм; расовая дискриминация; FIFA; UEFA; противостояние расизму; social advertising; advertising campaign; racism; racial discrimination; confronting racism
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-2901
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\35517

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Объектом исследования дипломной работы является социальная реклама.Предмет исследования - социальная реклама международных спортивных организаций против расизма.Дипломная работа состоит из введения, основной части, заключения, списка источников и приложений. Во введении обосновывается актуальность темы, формулируется цель дипломной работы, указываются объект и предмет исследования. Основная часть в свою очередь состоит из трех глав. Первая глава - теоретическая. Делится на три параграфа и раскрывает основные понятия, необходимые для дальнейшего исследования. Вторая глава - аналитическая, состоит из 3 параграфов. Третья глава - практическая. Делится на 4 параграфа. В ней проводятся оценка эффективности рекламных кампаний и разработка рекламной кампании против расизма. Заключение содержит основные выводы, сделанные в ходе написания дипломной работы.

Object of research of the work - social advertising. Subject of research - social advertising of international sports organizations against racism. The work consists of an introduction, main body, conclusion, the list of sources and applications.In the introduction the actuality of the topic is validated, the aim of the work is formulated, the object and subject of research are indicated. The main part consists of three chapters. The first chapter - theoretical. It is divided into three paragraphs and covers the basic concepts needed for the further study. The second chapter - analytical, consists of 3 paragraphs.The third chapter - practical. It is divided into 4 paragraphs. There is the effectiveness of advertising campaigns and the development of the campaign against racism are measured. Conclusion contains the main conclusions made in the course of writing the work.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 889
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics