Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Объектом исследования при написании работы выступает рекламное агентство «SOWA». Предметом исследования работы стал комплекс рекламных мероприятий для рекламного агентства «SOWA». В дипломную работу входит введение, три главы, итоговое заключение. Во введении раскрывается актуальность исследования по выбранному направлению, ставится проблема, цель и задачи исследования, определяются объект, предмет научных поисков, ставятся цель и задачи, указывается методологическая база исследования. В первой главе «Теоретические аспекты рекламы и рекламной кампании» составляется понятие рекламной кампании, и перечисляются ее основные классификации и этапы планирования, характеризуются ведущие тенденции рекламного рынка, перечисляются аспекты правового регулирования рекламного рынка РФ. Во второй главе «Анализ рыночной позиции и рекламной деятельности ООО «SOWA»» дана общая характеристика рекламной группы, проведен SWOT-анализ и исследование конкурентов на рынке Санкт-Петербурга. В третьей главе «Разработка рекламной кампании для продвижения ООО «SOWA»» проработаны концепции рекламной кампании для продвижения ООО «SOWA», разработан медиаплан и рекламный бюджет, проведена оценка эффективности рекламной кампании. В заключении перечислены достигнутые результаты исследований и формулируются все основополагающие выводы дипломной работы.
The object of research advertising agency «SOWA» appears in the writing operation.The subject of the research work was a set of promotional activities to «SOWA» advertising agency. The thesis includes an introduction, three chapters, the final conclusion. The introduction reveals the relevance of studies in the chosen direction, raise the problem, the purpose and objectives of the study are determined by the object, the subject of scientific research, aims and objectives, stated methodological base of research.In the first chapter "Theoretical aspects of advertising and promotional campaign" makes the concept of the campaign, and lists its main classification and planning stages, characterized by leading the trend of the advertising market, lists the aspects of legal regulation of the advertising market of Russia.In the second chapter "Analysis of market position and promotional activities" SOWA Ltd. "" given a general description of the advertising group, conducted SWOT-analysis and study of competitors in the market of St. Petersburg.In the third chapter, "Development of an advertising campaign to promote" SOWA Ltd. "" worked out the concept of an advertising campaign to promote "SOWA" Ltd., developed a media plan and advertising budget, assess the effectiveness of an advertising campaign.In conclusion, the results achieved are the studies and formulates all the fundamental conclusions of the thesis.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
External organizations N2 | All |
![]() |
||||
External organizations N1 | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N2) |
![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N1) | |||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 831
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |