Details

Title Разработка комплекса рекламных мероприятий (на примере ООО "SOWA"): бакалаврская работа: 42.03.01
Creators Козлова Анастасия Андреевна
Scientific adviser Ягья Талия Саидовна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects рекламная кампания ; оценка эффективности ; рекламное агентство ; SOWA ; advertising campaign ; efficiency evaluation ; advertising agency
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 42.03.01
Speciality group (FGOS) 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-2903
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\35522
Record create date 1/11/2017

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Объектом исследования при написании работы выступает рекламное агентство «SOWA». Предметом исследования работы стал комплекс рекламных мероприятий для рекламного агентства «SOWA». В дипломную работу входит введение, три главы, итоговое заключение. Во введении раскрывается актуальность исследования по выбранному направлению, ставится проблема, цель и задачи исследования, определяются объект, предмет научных поисков, ставятся цель и задачи, указывается методологическая база исследования. В первой главе «Теоретические аспекты рекламы и рекламной кампании» составляется понятие рекламной кампании, и перечисляются ее основные классификации и этапы планирования, характеризуются ведущие тенденции рекламного рынка, перечисляются аспекты правового регулирования рекламного рынка РФ. Во второй главе «Анализ рыночной позиции и рекламной деятельности ООО «SOWA»» дана общая характеристика рекламной группы, проведен SWOT-анализ и исследование конкурентов на рынке Санкт-Петербурга. В третьей главе «Разработка рекламной кампании для продвижения ООО «SOWA»» проработаны концепции рекламной кампании для продвижения ООО «SOWA», разработан медиаплан и рекламный бюджет, проведена оценка эффективности рекламной кампании. В заключении перечислены достигнутые результаты исследований и формулируются все основополагающие выводы дипломной работы.

The object of research advertising agency «SOWA» appears in the writing operation.The subject of the research work was a set of promotional activities to «SOWA» advertising agency. The thesis includes an introduction, three chapters, the final conclusion. The introduction reveals the relevance of studies in the chosen direction, raise the problem, the purpose and objectives of the study are determined by the object, the subject of scientific research, aims and objectives, stated methodological base of research.In the first chapter "Theoretical aspects of advertising and promotional campaign" makes the concept of the campaign, and lists its main classification and planning stages, characterized by leading the trend of the advertising market, lists the aspects of legal regulation of the advertising market of Russia.In the second chapter "Analysis of market position and promotional activities" SOWA Ltd. "" given a general description of the advertising group, conducted SWOT-analysis and study of competitors in the market of St. Petersburg.In the third chapter, "Development of an advertising campaign to promote" SOWA Ltd. "" worked out the concept of an advertising campaign to promote "SOWA" Ltd., developed a media plan and advertising budget, assess the effectiveness of an advertising campaign.In conclusion, the results achieved are the studies and formulates all the fundamental conclusions of the thesis.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 833 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics