Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Дипломная работа посвящена рекламному обеспечению продвижения компании в сфере В2В. В работе рассмотрены различные виды рекламы с указанием их преимуществ и недостатков, а также выявлены средства рекламы, эффективные для продвижения компании в сфере В2В. На примере рекламного агентства "Petra Ad Agency" проведён анализ рекламной деятельности компании. На основании полученных результатов разработана рекламная кампании для рекламного агентства "Petra Ad Agency" и даны рекомендации по совершенствованию рекламной деятельности данной организации.
The thesis is devoted to the advertisment provision of the company promotion in the field of B2B. The paper discusses the different types of advertising, with their advantages and disadvantages, as well as presents advertising means effective for successful promotion of the company in the field of B2B. The analysis of advertising activity in the companies was conducted on the base of the advertising agency "Petra Ad Agency". The advertising campaign for the agency "Petra Ad Agency" and recommendations for improving its promotional activities were developed based on the results of the survey.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 252
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |