Details

Title Разработка стратегии антикризисного управления ООО «Фацер» на российском и международных рынках хлебобулочных изделий: бакалаврская работа: 38.03.02
Creators Замуракина Дарья Павловна
Scientific adviser Красовская Ирина Петровна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Инженерно-строительный институт
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects антикризисный менеджмeнт ; тенденции мирового и отечественного рынков хлебобулочных изделий ; управление основными производственными фондами и оборотными средствами ; разработка стратегии антикризисного менеджмента ; crisis management ; trends of the global and domestic markets of bakery products ; operations in the main production assets and working capital ; developing strategies of crisis management
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 38.03.02
Speciality group (FGOS) 380000 - Экономика и управление
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-3167
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\35903
Record create date 1/25/2017

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

В работе рассмотрены проблемы управления производственно-сбытовой деятельностью ООО «Фацер» на российском и международных рынках хлебобулочных изделий. Приведен анализ общего менеджмента компании. Проведены расчетно-аналитические исследования эффективности эксплуатации основных производственных фондов, управления оборотными средствами и себестоимости выпускаемой продукции, положенные в основу методов совершенствования сбытовой политики фирмы на зарубежном рынке. Разработана и экономически обоснована антикризисная стратегия управления компанией.

The graduate work presents the management problems of production and sales activities of "Fazer" in the Russian and international markets of bakery products. The management of the company is analyzed in the work. Conducted computational and analytical studies of the effectiveness of operation of fixed assets, working capital management and production costs. The results of studies formed the basis for the development of the effective company sales policy on the foreign market. The company's anti-crisis management strategy is developed and economically substantiated.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 236 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics