Details

Title Разработка стратегии предприятия отрасли диджитал-дизайна в РФ: магистерская диссертация: 38.04.01
Creators Дегтяренко Анастасия Александровна
Scientific adviser Богданова Татьяна Александровна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects диджитал дизайн ; digital design
LBC 65.386.8я031
Document type Master graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Master
Speciality code (FGOS) 38.04.01
Speciality group (FGOS) 380000 - Экономика и управление
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-379
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\32137
Record create date 8/10/2016

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Магистерская диссертация состоит из трех глав. В первой главе идет перечисление и подробное описание теоретических подходов, на основе которых было проведено дальнейшее исследование. Эта глава также состоит из трех параграфов. В первом параграфе описаны способы анализа основных экономических характеристик отрасли. Во втором - понятие стратегии компании. Третий же параграф содержит возможные стратегии, которые может выбрать. Вторая глава описывает отрасль диджитал дизайна. Делится на три параграфа: понятие диджитал дизайна, основные экономические характеристики отрасли, тенденции и процессы отрасли. Третья глава содержит разработку рекомендаций по выбору стратегии компании в отрасли диджитал дизайна. Состоит из трех параграфов, в которых происходит разделение отрасли по сегментам, затем разработка стратегии на основе этого деления и после даются итоговые рекомендации по стратегиям.

This article consists of three chapters. In the first Chapter there is a listing and detailed description of theoretical approaches on the basis of which was referred the further study. This Chapter also consists of three paragraphs. The first paragraph describes the methods of analysis of the industry's main economic characteristics. Second - the concept of company strategy. The third paragraph contains possible strategies that can choose company. The second Chapter describes the industry of digital design. It is divided into three paragraphs: the concept of digital design, basic economic characteristics of the industry, trends and processes of industry. The third Chapter contains the development of recommendations for company strategy selection in the field of digital design. It consists of three paragraphs. First has a division of industry segments, second - developing of the strategy on the basis of this division and the third - the final recommendations on strategies.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 881 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics