Details

Title: Разработка стратегии предприятия отрасли диджитал-дизайна в РФ: магистерская диссертация: 38.04.01
Creators: Дегтяренко Анастасия Александровна
Scientific adviser: Богданова Татьяна Александровна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: диджитал дизайн; digital design
LBC: 65.386.8я031
Document type: Master graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Speciality code (FGOS): 38.04.01
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-379
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Магистерская диссертация состоит из трех глав. В первой главе идет перечисление и подробное описание теоретических подходов, на основе которых было проведено дальнейшее исследование. Эта глава также состоит из трех параграфов. В первом параграфе описаны способы анализа основных экономических характеристик отрасли. Во втором - понятие стратегии компании. Третий же параграф содержит возможные стратегии, которые может выбрать. Вторая глава описывает отрасль диджитал дизайна. Делится на три параграфа: понятие диджитал дизайна, основные экономические характеристики отрасли, тенденции и процессы отрасли. Третья глава содержит разработку рекомендаций по выбору стратегии компании в отрасли диджитал дизайна. Состоит из трех параграфов, в которых происходит разделение отрасли по сегментам, затем разработка стратегии на основе этого деления и после даются итоговые рекомендации по стратегиям.

This article consists of three chapters. In the first Chapter there is a listing and detailed description of theoretical approaches on the basis of which was referred the further study. This Chapter also consists of three paragraphs. The first paragraph describes the methods of analysis of the industry's main economic characteristics. Second - the concept of company strategy. The third paragraph contains possible strategies that can choose company. The second Chapter describes the industry of digital design. It is divided into three paragraphs: the concept of digital design, basic economic characteristics of the industry, trends and processes of industry. The third Chapter contains the development of recommendations for company strategy selection in the field of digital design. It consists of three paragraphs. First has a division of industry segments, second - developing of the strategy on the basis of this division and the third - the final recommendations on strategies.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
Internet Authorized users (not from SPbPU)
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 190
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics