Details

Title Разработка стратегии развития предприятия на рынке интернет-услуг (на примере ООО Бренд-Фокс): бакалаврская работа: 38.03.02
Creators Тарасов Илья Алексеевич
Scientific adviser Зайченко Ирина Михайловна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects стратегия развития ; стратегический анализ ; финансовый анализ ; развитие предприятия ; конкурентные преимущества ; financial analysis ; strategic analysis ; the factors of enterprise developmen ; competitive advantage
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 38.03.02
Speciality group (FGOS) 380000 - Экономика и управление
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-401
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\32202
Record create date 8/16/2016

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Данная работа представляет собой анализ аспектов стратегического развития предприятия, а также разработку стратегии развития фирмы на рынке интернет услуг. В теоретической части проведен обзор факторов влияющих на выбор той или иной стратегии, определены понятие и виды стратегии, рассмотрена теория разработки и внедрения выбранной стратеги. В аналитической части работы проведен анализ предприятия, его места на рынке веб услуг, стратегический и финансовый анализ. Практическая часть работы представляет собой описание разработку и внедрение предлагаемый стратегии, и результаты которых может достичь предприятие внедрив предлагаемую стратегию.

This paper presents an analysis of aspects of the strategic development of the enterprise, as well as the development of the company's development strategy in the market of Internet services. In the theoretical part of a review of the factors influencing the choice of a strategy, defined the concept and the types of strategies, discussed the theory of the development and implementation of the chosen strategy. In the analytical part of the work carried out analysis of a company, its place in the web services market, strategic and financial analysis. The practical part of the work is a description of the development and implementation of the proposed strategy and the results of which can reach the company by implementing the proposed strategy.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 462 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics