Details

Title Разработка программы стимулирования потребителей товара SonyPlaystation 4 в ООО "ИграПорт": бакалаврская работа: 38.03.02
Creators Симон Полина Александровна
Scientific adviser Путихин Юрий Евгеньевич
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects маркетинг; конкуренция; ценообразование; стимулирование сбыта; marketing; competition; pricing; sales promotion
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 38.03.02
Speciality group (FGOS) 380000 - Экономика и управление
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-442
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\32484
Record create date 8/31/2016

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

В бакалаврской работе рассмотрен перечень экономических, коммерческих и ознакомительных вопросов, по которым проводилась основная аналитическая работа, предложения и экономическое обоснование по улучшению стимулирования потребителей магазина. Базой для прохождения практики послужило ООО "ИграПорт", являющееся организацией, реализующей мультимедиа товары.

The bachelor paper the list of economic, commercial and study the issues on which conducted major analytical work, proposals and feasibility study to improve the incentives of consumers shop. The basis for the internship was the LLC "IgraPort", is an organization that sells multimedia products.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 338 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics