Details

Title Анализ деятельности и разработка плана маркетинга по продвижению услуг всесезонного центра пляжных видов спорта ООО "Динамит": бакалаврская работа: 38.03.02
Creators Пестунович Екатерина Владимировна
Scientific adviser Пономарева Ольга Алексеевна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects маркетинг ; маркетинговая деятельность ; рынок услуг ; продвижение ; marketing ; marketing activities ; services market ; promotion
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 38.03.02
Speciality group (FGOS) 380000 - Экономика и управление
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-443
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\32485
Record create date 8/31/2016

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

В бакалаврской работе представлена информация об ООО "Динамит", о видах деятельности и организационной структуре. Детально проанализированы показатели экономической деятельности организации, рассмотрены тенденции их изменения, отмечены факторы, обусловливающие их. Проанализирована маркетинговая деятельность ООО "Динамит".

The bachelor paper presents information about the "Dynamite" LLC, about the kinds of activities and organizational structure. Detailed analysis of indicators of economic activities of the organization, the tendencies of their change, marked by factors that contribute to them. Analyzed the marketing activities of "Dynamite".

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 656 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics