Details

Title Разработка внешнеэкономической стратегии Алтайского края: бакалаврская работа: 38.03.01
Creators Милик Анна Сергеевна
Scientific adviser Конахина Наталья Александровна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects Алтайский край ; внешнеэкономическая деятельность региона ; социально-экономическое развитие ; анализ внешнеэкономической деятельности предприятий ; институционально-функциональный анализ ; дорожная карта ; Altai region ; foreign economic activity of the region ; motoring map ; socio-economic development ; analysis of enterprises external economic activity ; institutional and functional analysis
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 38.03.01
Speciality group (FGOS) 380000 - Экономика и управление
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-569
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\32442
Record create date 8/29/2016

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

В рамках данной работы были изучены способы разработки внешнеэкономической стратегии региона. Нами предлагается вариант разработки модели развития внешнеэкономической деятельности региона, в который входит разработка четырех уровней пространства институциональной среды, а также разработка «Дорожной карты», позволяющую формировать общее видение будущих технологий, новых продуктов, рынков, последствий развития событий для компаний и другое.

In this work, we studied the ways of development of foreign economic strategy of the region. We offer a variant of the development model of progress of foreign economic activity of the region, which includes the development of four space levels of the institutional environment and the development of the «roadmaр» in which to build a shared vision for future technologies, new products, markets, consequences of the development of events for companies etc.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 1001 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics