Details

Title: Набережная и мол на Японском море в районе Владивостока: бакалаврская работа: 08.03.01
Creators: Черный Александр Витальевич
Scientific adviser: Беляев Николай Дмитриевич
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Инженерно-строительный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: причальные сооружения; оградительные сооружения; сваи; задний шпунт; определение нагрузок; определение давления; мол; pier; rear tongue; the definition of loads; the pressure determination; berthing facilities; protective constructions; piler
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 08.03.01
Speciality group (FGOS): 080000 - Техника и технологии строительства
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-728
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\32509

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В результате работы были запроектированы оградительное сооружение, состоящее из трех основных конструктивных элементов: подводной стены и надстройки, и набережная с высоким свайным ростверком и задней несущей шпунтовой стенкой. Представлены расчеты оградительного и причального сооружения.

As a result, the work was designed the protective structure, consisting of three major structural elements: the underwater walls and the superstructure, and the promenade with high pile grillage and rear carrier sheet pile wall. The calculations of the protective and berthing facilities.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 302
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics