С 17 марта 2020 г. для ресурсов (учебные, научные, материалы конференций, статьи из периодических изданий, авторефераты диссертаций, диссертации) ЭБ СПбПУ, обеспечивающих образовательный процесс, установлен особый режим использования. Обращаем внимание, что ВКР/НД не относятся к этой категории.

Details

Title: Research of import product introduction and development methods on the Russian market: магистерская диссертация: 38.04.02
Creators: Chuprina Е. M.
Scientific adviser: Климин Анастасий Игоревич
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: маркетинг; маркетинговые исследования; импортные продукты; российский рынок; международный рынок; marketing; marketing research; imported products; russian market; international market
LBC: 65.011.32
Document type: Master graduation qualification work
File type: PDF
Language: English
Speciality code (FGOS): 38.04.02
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-996
Rights: Свободный доступ из сети Интернет (чтение, печать, копирование)

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В магистерской работе проведен анализ проблем вывода импортного продукта на российский рынок, описаны стратегии развития международного бизнеса, дана классификация методов выхода на международный рынок. В рамках магистерской диссертации было проведено маркетинговое исследование с целью выявления оптимальных характеристик минеральной воды из Сербии для потенциальных покупателей.

There was made an analyses of import product introduction and development on the Russian market; there were considered the strategies of international business development as well as classification of methods of introduction on the international market. There was made a marketing research which goal was the identification of optimal characteristics of mineral water from Serbia to potential consumes from Russia.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users Read Print Download
-> Internet Anonymous

Document usage statistics

stat Document access count: 277
Last 30 days: 1
Detailed usage statistics