Details

Title: Methods of sales increasing through dealers network development: магистерская диссертация: 38.04.02
Creators: Mikitchuk M. J.
Scientific adviser: Тихонов Дмитрий Владимирович
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: дилерские сети; контекстная реклама; продвижение; холодные звонки; dealer network; contextual advertising; promotion; cold calls
LBC: 65.264.31
Document type: Master graduation qualification work
File type: PDF
Language: English
Level of education: Master
Speciality code (FGOS): 38.04.02
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-998
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\32665

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В магистерской диссертации описаны методы увеличения продаж с помощью развития дилерской сети. В работе рассматривается поэтапное построение дилерской сети с теоретической и практической точек зрения. Для построения дилерской сети были рассмотрены успешно функционирующие модели других компаний. Рассчитана точка безубыточности для оценки целесообразности введения такого канала продаж, как дилерская сеть. Сформированы целевые группы дилеров. Как итог, составлен пошаговый план для формирования дилерской сети, и сформированы основные каналы привлечения дилеров, произведена оценка их эффективности.

Methods of increasing sales through the development of dealer network are described in master thesis. Stage by stage development of dealer network is regarded from both theoretical and practical points of view. To build a dealer network successful cases of approved dealer network models of other companies were regarded. To assess a feasibility of introducing a sales channel through dealer network development break-even point analysis was held. Target groups of dealers were formed. As a result, it was formed a step by step plan for a dealer network development and main channels of dealer attraction were formed, their effectiveness was estimated.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 331
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics