Details
Title | Methods of sales increasing through dealers network development: магистерская диссертация: 38.04.02 |
---|---|
Creators | Mikitchuk M. J. |
Scientific adviser | Тихонов Дмитрий Владимирович |
Organization | Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли |
Imprint | Санкт-Петербург, 2016 |
Collection | Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция |
Subjects | дилерские сети ; контекстная реклама ; продвижение ; холодные звонки ; dealer network ; contextual advertising ; promotion ; cold calls |
LBC | 65.264.31 |
Document type | Master graduation qualification work |
File type | |
Language | English |
Level of education | Master |
Speciality code (FGOS) | 38.04.02 |
Speciality group (FGOS) | 380000 - Экономика и управление |
DOI | 10.18720/SPBPU/2/v16-998 |
Rights | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Record key | RU\SPSTU\edoc\32665 |
Record create date | 9/8/2016 |
Allowed Actions
–
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group | Anonymous |
---|---|
Network | Internet |
В магистерской диссертации описаны методы увеличения продаж с помощью развития дилерской сети. В работе рассматривается поэтапное построение дилерской сети с теоретической и практической точек зрения. Для построения дилерской сети были рассмотрены успешно функционирующие модели других компаний. Рассчитана точка безубыточности для оценки целесообразности введения такого канала продаж, как дилерская сеть. Сформированы целевые группы дилеров. Как итог, составлен пошаговый план для формирования дилерской сети, и сформированы основные каналы привлечения дилеров, произведена оценка их эффективности.
Methods of increasing sales through the development of dealer network are described in master thesis. Stage by stage development of dealer network is regarded from both theoretical and practical points of view. To build a dealer network successful cases of approved dealer network models of other companies were regarded. To assess a feasibility of introducing a sales channel through dealer network development break-even point analysis was held. Target groups of dealers were formed. As a result, it was formed a step by step plan for a dealer network development and main channels of dealer attraction were formed, their effectiveness was estimated.
Network | User group | Action |
---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
|
Internet | Authorized users SPbPU |
|
Internet | Anonymous |
|
Access count: 331
Last 30 days: 0