Details
Title | Исследование влияния экономического кризиса на изменение маркетинговой стратегии российских компаний: магистерская диссертация: 38.04.02 |
---|---|
Creators | Королева Екатерина Станиславовна |
Scientific adviser | Лукашевич Никита Сергеевич |
Organization | Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли |
Imprint | Санкт-Петербург, 2016 |
Collection | Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция |
Subjects | маркетинг ; экономические кризисы ; маркетинговая стратегия ; малый бизнес ; предпринимательство ; marketing ; economic crises ; marketing strategy ; small business ; enterprise |
LBC | 65.291.3я031 ; 65.290.31-971я031 |
Document type | Master graduation qualification work |
File type | |
Language | Russian |
Level of education | Master |
Speciality code (FGOS) | 38.04.02 |
Speciality group (FGOS) | 380000 - Экономика и управление |
DOI | 10.18720/SPBPU/2/v17-870 |
Rights | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Record key | RU\SPSTU\edoc\37280 |
Record create date | 3/9/2017 |
Allowed Actions
–
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group | Anonymous |
---|---|
Network | Internet |
В магистерской диссертации изучена информация о развитии малого бизнеса на территории Российской Федерации на основе данных Росстата, а также проведен литературный обзор, посвященный теме маркетинговых стратегий. Были опрошены предприятия малого бизнеса, с целью выявления общих тенденций деятельности в условиях экономического кризиса, а также их выбора маркетинговых стратегий.
In this study, we investigated the information on the development of small business in the Russian Federation based on Rosstat data and conducted a literature review on the theme of marketing strategies and the characteristics of their implementation in the economic crisis. They were interviewed 50 small businesses in the territory of the Russian Federation, in order to identify common trends in the activities of enterprises in the economic crisis, as well as their choice of marketing strategies.
Network | User group | Action |
---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
|
Internet | Authorized users SPbPU |
|
Internet | Anonymous |
|
Access count: 228
Last 30 days: 0