Details

Title Исследование влияния экономического кризиса на изменение маркетинговой стратегии российских компаний: магистерская диссертация: 38.04.02
Creators Королева Екатерина Станиславовна
Scientific adviser Лукашевич Никита Сергеевич
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects маркетинг ; экономические кризисы ; маркетинговая стратегия ; малый бизнес ; предпринимательство ; marketing ; economic crises ; marketing strategy ; small business ; enterprise
LBC 65.291.3я031 ; 65.290.31-971я031
Document type Master graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Master
Speciality code (FGOS) 38.04.02
Speciality group (FGOS) 380000 - Экономика и управление
DOI 10.18720/SPBPU/2/v17-870
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\37280
Record create date 3/9/2017

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

В магистерской диссертации изучена информация о развитии малого бизнеса на территории Российской Федерации на основе данных Росстата, а также проведен литературный обзор, посвященный теме маркетинговых стратегий. Были опрошены предприятия малого бизнеса, с целью выявления общих тенденций деятельности в условиях экономического кризиса, а также их выбора маркетинговых стратегий.

In this study, we investigated the information on the development of small business in the Russian Federation based on Rosstat data and conducted a literature review on the theme of marketing strategies and the characteristics of their implementation in the economic crisis. They were interviewed 50 small businesses in the territory of the Russian Federation, in order to identify common trends in the activities of enterprises in the economic crisis, as well as their choice of marketing strategies.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 228 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics