Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
The target of this study is to find out the main role of software product managers and how they are leading and managing their software products in an easy way that can be understudied for nontechnical people.The Thesis is divided into five chapters. The first chapter is introduction and contain the research questions, however the second, third and fourth are focusing on the importance of managing products, client needs and product planning, While the last chapter is considered an sum up for what i have noticed personally during a real experience in company based in St. Petersburg and how the product management process looks like inside out.
Целью исследования является изучение возможностей управления внедрением и развитием ИТ-продуктами на основе методологии agile. Диссертация состоит из пяти глав. Первая глава представляет собой введение, обоснование актуальности исследования и постановку проблемы. Вторая, третья и четвертая главы фокусируются на важности управления ИТ-продуктами, потребностях клиентов и планировании ИТ-продукта. Последняя глава - это подведение итогов того, что автором исследования было выявлено во время работы в компании, находящейся в Санкт-Петербурге, и как процесс управления продуктом выглядит изнутри.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
External organizations N2 | All |
![]() |
||||
External organizations N1 | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N2) |
![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N1) | |||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 114
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |