Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной работе рассмотрено понятие «корпоративная идентичность» и проанализированы PR-инструменты по формированию и поддержанию корпоративной идентичности персонала. Также обозначено понятие «корпоративная культура» и описаны основные ее элементы. В работе дана характеристика ООО «МАССИМО ДУТТИ», проведен конкурентный анализ деятельности и выявление уровня корпоративной идентичности персонала. На основании собранных данных был разработан проект специального мероприятия по формированию и поддержанию корпоративной идентичности персонала ООО «МАССИМО ДУТТИ».
This paper focuses on definition of "corporate identity" and makes analysis of PR-tools for the formation and maintenance of corporate identity. The definition of "corporate culture" is also defined and its main elements are described. The paper presents the characteristics of LLC "MASSIMO DUTTI", a competitive analysis and identification of the level of corporate identity of the staff. Based on the collected data, a project of a special event for the formation and maintenance of the corporate identity of the staff of LLC "MASSIMO DUTTI" has been developed.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 40
Last 30 days: 3 Detailed usage statistics |