Details

Title: Разработка концепции компьютерной 2D игры по литературному произведению: выпускная квалификационная работа бакалавра: 54.03.01 - Дизайн ; 54.03.01_02 - Графический дизайн
Creators: Вышеславцева Анастасия Сергеевна
Scientific adviser: Карпова Юлиана Игоревна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт машиностроения, материалов и транспорта
Imprint: Санкт-Петербург, 2019
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: компьютерная игра; графика; 3d; 2d; разработка концепции; геймдизайн; геймплей; сюжет; сценарий; персонаж; локация; квест; computer game; graphics; development of concept; gameman; gameplay; plot; script; character; location; quest
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 54.03.01
Speciality group (FGOS): 540000 - Изобразительное и прикладные виды искусств
Links: Приложение; Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2019/vr/vr19-1933
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\4999

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Разработана дизайнерская концепция компьютерной игры на основе литературного произведения Агаты Кристи «Убийство в “Восточном экс-прессе”». Разработан сценарий игры и продумана механика процесса. Подобран опорный материал, на основе которого было разработано девять персонажей, шестнадцать локаций, дополнительные графические элементы игрового интерфейса: иконки, система инвентаря. Помимо был реализован прототип фрагмента ключевого момента игры на движке Unity.

A computer game design concept was developed based on the Agatha Christie literary work "Murder on the Orient Express". A game scenario has been developed and the mechanics of the process have been thought through. The supporting material was selected, on the basis of which nine characters were developed, sixteen locations, additional graphic elements of the game interface: icons, inventory system. In addition, a prototype of a fragment of the key moment of the game on the Unity engine was implemented.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 37
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics