Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Объектом исследования является практика стратегического планирования деятельности телеканала «Залив ТВ» в ООО «Сестрорецкое Кабельное Телевидение». Цель выпускной квалификационной работы – выбор и разработка перспективных стратегических решений, направленных на укрепление рыночных позиций «Залив ТВ» в контексте обеспечения его стратегической конкурентоспособности. Проведено исследование финансово-экономической деятельности ООО «Сестрорецкое Кабельное Телевидение». Определены тенденции развития финансовых результатов предприятия. Установлен текущий уровень финансовой устойчивости. Проведен стратегический анализ деятельности, позволивший определить угрозы и возможности для развития в условиях конкурентной борьбы. Осуществлена разработка стратегических мероприятий, направленных на укрепление рыночных позиций «Залив ТВ». Предложены концепции трех новых телепередач, на содержание которых выявлен спрос среди целевой аудитории телеканала. Представлена экономическая оценка эффективности предложенных мер. Результатом работы является подготовка действенных стратегических мер, направленных на укрепление конкурентоспособности телеканала «Залив ТВ», принадлежащего ООО «Сестрорецкое Кабельное Телевидение».
The object of the research is the practice of strategic planning of the activity in the TV channel «Zaliv TV» in LLC «Sestroretsk Cable Television». The purpose of the final qualifying work is «the selection and development of promising strategic decisions aimed at strengthening the market position of the «Zaliv TV» in the context of ensuring its strategic competitiveness». The paper presents a study of the financial and economic activities of LLC «Sestroretsk Cable Television». Identified trends in the development of financial results of the enterprise. Established the current level of financial stability. A strategic analysis of the activities was carried out, which allowed to identify threats and opportunities for development in a competitive environment. In the practical section the development of strategic measures aimed at strengthening the market position of «Zaliv TV» was carried out. The proposed concept of three new television programs, the content of which revealed a demand among the target audience of the channel. The economic evaluation of the effectiveness of the proposed measures is presented. The result of the work is the preparation of effective strategic measures aimed at strengthening the competitiveness of the TV channel «Zaliv TV», owned by LLC «Sestroretsk Cable Television».
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 36
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |