Details

Title: Внедрение TNG системы в компании сферы услуг: выпускная квалификационная работа бакалавра: 38.03.05 - Бизнес-информатика ; 38.03.05_01 - Архитектура предприятия
Creators: Останкова Виктория Владимировна
Scientific adviser: Ростова Ольга Владимировна
Other creators: Багаева Ирина Владимировна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2019
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: сфера услуг; фитнес-услуги; отель; спортивный комплекс; внедрение; информационная система; экономическая эффективность; tng; bpmn 2.0; sphere of services; fitness services; hotel; sports complex; implementation; information system; economic efficiency
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 38.03.05
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2019/vr/vr19-2084
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\4334

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Объектом исследования является структурное подразделение международного делового центра «Нептун». Данное структурное подразделение занимается предоставлением спортивно-оздоровительных услуг. Целью было повышение качества работы за счёт внедрения информационной системы. В рамках данной цели были поставлены задачи по анализу деятельности компании, выявлению проблем, выбору решения, разработке плана проекта и его коммерческой оценке. Результатом ВКР является внедрённая TNG система, которая позволила объединить работу спортивного комплекса в единый цикл учёта предприятия, повысила качество оказываемых услуг, позволила предоставлять клиентам уникальные торговые предложения. На основе полученных и проанализированных результатов была произведена коммерческая оценка эффективности.

The object of research is the structural division of the international business center "Neptune". This structural division is engaged in the provision of sports and recreational services. The goal was to improve the quality of work through the implementation of an information system. As part of this goal, tasks were set for analyzing the company's activities, identifying problems, choosing a solution, developing a project plan and its commercial evaluation. The result of the final qualifying work is the implemented TNG system, which allowed combining the work of the sports complex into a single enterprise accounting cycle, improved the quality of the services provided, allowed to provide customers with unique sales offers. Based on the obtained and analyzed results, a commercial performance evaluation was made.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 43
Last 30 days: 2
Detailed usage statistics