Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Целью работы является анализ существующей системы мотивации, анализ недостатков и разработка новой системы мотивации в магазине сети розничной торговли строительными материалами. Осуществление цели будет достигнуто путем решения следующих задач: 1 изучение базовых теорий мотивации; 2 изучение существующей системы мотивации в магазине сети розничной торговли; 3 сравнительный анализ базовых теорий мотивации и систем мотивации фирм конкурентов; 4 опрос сотрудников компании; 5 выявление недостатков существующей системы мотивации; 6 разработка новой системы мотивации. Таким образом, объектом исследования является магазин сети розничной торговли строительными материалами, а предметом исследования является процесс разработки новой системы мотивации. Используя сравнительный анализ базовых теорий мотивации и существующие системы мотивации у фирм – конкурентов, а также опрос сотрудников компании была дана характеристика состояния бизнеса компании. На основе анализа полученных результатов была разработана новая система мотивации.
The aim of the work is to analyze the existing motivation system, analysis of shortcomings and development of a new motivation system in the store retail trade in building materials. The implementation of the goal will be achieved through the following tasks: 1 study of basic theories of motivation; 2 study of the existing motivation system in the retail store; 3 comparative analysis of the basic theories of motivation and motivation systems of competitors; 4 survey of company employees; 5 Identification of shortcomings of the existing motivation system; 6 Development of a new motivation system Thus, the object of the study is a retail store of building materials, and the subject of the study is the process of developing a new system of motivation. Using a comparative analysis of the basic theories of motivation and the existing system of motivation of firms – competitors, as well as a survey of employees of the company was given a description of the state of the company's business. Based on the analysis of the results, a new motivation system was developed.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 121
Last 30 days: 3 Detailed usage statistics |