Details
Title | Разработка проекта увеличения объема продаж в сфере транспортных перевозок (на примере ЗАО "Евросиб - транспортные системы"): выпускная квалификационная работа бакалавра: 38.03.02 - Менеджмент ; 38.03.02_07 - Стратегический менеджмент |
---|---|
Creators | Иванов Артем Михайлович |
Scientific adviser | Александров Игорь Николаевич |
Other creators | Соколицына Наталья Александровна |
Organization | Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли |
Imprint | Санкт-Петербург, 2019 |
Collection | Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция |
Subjects | логистика ; рынок железнодорожных грузовых перевозок ; инвестиционный проект ; показатели эффективности проекта ; оперирование ; logistics ; rail freight market ; investment project ; project performance indicators ; operation |
Document type | Bachelor graduation qualification work |
File type | |
Language | Russian |
Level of education | Bachelor |
Speciality code (FGOS) | 38.03.02 |
Speciality group (FGOS) | 380000 - Экономика и управление |
Links | Отзыв руководителя ; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований |
DOI | 10.18720/SPBPU/3/2019/vr/vr19-2674 |
Rights | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Record key | ru\spstu\vkr\3468 |
Record create date | 10/28/2019 |
Allowed Actions
–
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group | Anonymous |
---|---|
Network | Internet |
Объектом исследования является ЗАО “Евросиб – транспортные системы” Целью выпускной квалификационной работы является анализ конкурентоспособности предприятия ЗАО “Евросиб – транспортные системы” для принятия решения о мерах по ее повышению. При проведении анализы рынка грузовых железнодорожных экспедиторских компаниях были выделены основные конкуренты компании Евросиб – транспортные системы”. Были разработаны меры по повышению объема продаж, с помощью покупки инновационных лесных платформ (вагонов) и сдачи их в аренду компаниям, с которыми у ЗАО “Евросиб – транспортные системы” уже заключены договоры на перевозку грузов. Проведен прогноз выручки и затрат от реализации мер по повышению объема продаж Рассчитаны ставка дисконтирования, чистая приведенная стоимость проекта, разработаны три сценария приобретения вагонов, с помощью лизинга, собственных средств, а также оперирование первые 7 лет, а далее продажа вагонов. Реализация мер по повышению объема продаж приведет к повышению чистой прибыли компании.
The object of the study is CJSC “Eurosib – transport systems” The purpose of the final qualifying work is to analyze the competi- tiveness of the enterprise CJSC “Eurosib – transport systems” to decide on measures to improve it. During the analysis of the freight market, measures were developed to increase sales, with the help of the purchase of innovative forest platforms (wagons) and their leasing to companies with which Eurosib – transport sys- tems has already signed contracts for the transportation of goods. The forecast of revenue and costs from the implementation of measures to increase the volume of sales Calculated discount rate, net present value of the project, developed three scenarios for the acquisition of cars, with the power of leasing, ownrail freight forwarding companies were identified the main competitors of the company Eurosib – transport systems". Measures were developed to increase sales, with the help of the purchase of innovative forest platforms (wagons) and their lease to companies with which Eurosib – transport systems CJSC has already signed contracts for the transportation of goods. The forecast of revenue and costs from the implementation of measures to increase the volume of sales Calculated discount rate, net present value of the project, developed three scenarios for the acquisition of cars, with the help of leasing, own funds, as well as operating the first 7 years, and then the sale of cars. The implementation of measures to increase sales will lead to an increase in the net profit of the company.
Network | User group | Action |
---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
|
Internet | Authorized users SPbPU |
|
Internet | Anonymous |
|
Access count: 46
Last 30 days: 0