Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной работе были рассмотрены виды, понятия и этапы PR-кампании в интернете. Также была проанализирована деятельность компании ООО «Кок Рош Лаб» и ее конкурентов. В работе определена одна из проблем компании – отсутствие продвижения товаров торговой марки в сети Интернет. В рамках исследования была разработана PR-кампания в сети Интернет, нацеленная на решение данной проблемы. Рассчитан бюджет PR-кампании, коммуникационная и экономическая эффективности.
In this paper, the types, concepts and stages of the PR campaign on the Internet were considered. Also analyzed the activities of the company "Kok Rosh Lab" and its competitors. The work identifies one of the company's problems - the lack of promotion of brand products on the Internet. As part of the study, a PR campaign was developed on the Internet aimed at solving this problem. Calculated budget PR campaign, communication and economic efficiency.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 51
Last 30 days: 6 Detailed usage statistics |