Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Объектом выпускной квалификационной работы является деятельность Фонда «Центр независимой потребительской экспертизы». Предмет исследования – процессы Фонда «Центр независимой потребительской экспертизы». Целью выпускной квалификационной работы является разработка предложений по реализации процессного подхода в системе менеджмента качества Фонда «Центр независимой потребительской экспертизы». В ходе работы были изучены понятия качества и системы менеджмента качества, процессного подхода в системе менеджмента качества. Был проведен анализ организации Фонд «ЦНПЭ» и управления качеством в организации. В результате исследования были разработаны предложения по внедрению процессного подхода в системе менеджмента качества в Фонде «ЦНПЭ» и оценена эффективность внедрения системы менеджмента качества в организации. Теоретическая и практическая значимость выпускной квалификационной работы определяются актуальностью рассматриваемых предложений в исследовании, а также возможностью применения предложенных мероприятий в деятельности организации Фонд «ЦНПЭ».
The object of the final qualifying work is the Foundation Center for Independent Consumer Expertise. The subject of the research is the processes of the Foundation Center for Independent Consumer Expertise. The purpose of the final qualifying work is to develop proposals for the implementation of the process approach in the quality management system of the Center for Independent Consumer Expertise Foundation. During the work, the concept of quality and quality management system, process approach in the quality management system was studied. The analysis of the organization of the Foundation Center for Independent Consumer Expertise and the quality management in the organization was conducted. As a result of the study, proposals were developed for the implementation of the process approach in the quality management system at the Foundation Center for Independent Consumer Expertise and the effectiveness of the implementation of the quality management system in the organization was assessed. The theoretical and practical significance of the final qualifying work is determined by the relevance of the proposals under consideration in the study, as well as the possibility of applying the proposed measures in the activities of the Foundation Center for Independent Consumer Expertise.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 1
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |