Details

Title Управление рекламными проектами организации: выпускная квалификационная работа бакалавра: 38.03.02 - Менеджмент ; 38.03.02_15 - Международный менеджмент
Creators Ракитина Елена Сергеевна
Scientific adviser Тимофеева Анна Анатольевна
Other creators Меркулов Виктор Игоревич
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint Санкт-Петербург, 2019
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects реклама ; рекламная деятельность ; рекламный проект ; этапы рекламной деятельности ; менеджмент ; маркетинг ; advertising ; advertising activity ; advertising project ; stages of advertising activity ; management ; marketing
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 38.03.02
Speciality group (FGOS) 380000 - Экономика и управление
Links Приложение ; Отзыв руководителя ; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI 10.18720/SPBPU/3/2019/vr/vr19-3493
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key ru\spstu\vkr\3522
Record create date 10/28/2019

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Объектом исследования в работе является ООО «ИНМАРКО-ТРЕЙД»-компания, занимающаяся производством мороженого. В качестве предмета исследования выступает совокупность условий и факторов, влияющих на процесс разработки рекламногопроекта ООО «ИНМАРКО-ТРЕЙД». Целью выполнения выпускной квалификационной работы является разработка рекламного проекта мороженого для организации ООО «ИНМАРКО-ТРЕЙД». При выполнении выпускной квалификационной работы получены основные результаты: 1. На основе анализа научной и учебной литературы представлены этапы разработки рекламного проекта. 2. Выявлены отличительные особенности целевой аудитории рынка мороженого. 3. Выделены специфические черты конкурентной среды на рынке мороженого. 4. Разработана рекламная идея и стратегия проекта. 5. Проведена оценка эффективности рекламного проекта. Практическая значимость данной работы состоит в том, что разработанная рекламная кампания может быть использована в исследуемом торговом предприятии.

The object of research in the work is limited liability company «INMARCO-TRADE», a company engaged in the production of ice cream. The subject of the research is a set of conditions and factors influencing the process of developing an advertising project of INMARCO-TRADE LLC. The purpose of the final qualifying work is the development of an advertising project for ice cream for the organization LLC INMARCO-TRADE. In the performance of final qualifying work obtained the main results: 1. Based on the analysis of scientific and educational literature, the stages of the development of an advertising project are presented; 2. Identified the distinctive features of the target audience of the ice cream market; 3. The specific features of the competitive environment in the ice cream market are highlighted; 4. Developed advertising idea and project strategy; 5. An evaluation of the effectiveness of the advertising project. The practical significance of this work is that the developed advertising campaign can be used in the studied commercial enterprise.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 61 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics