Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Объектом исследования является студия красоты «BRUKS Beauty». Целью выпускной квалификационной работы является разработка комплекса маркетинговых коммуникаций для студии красоты. Поставленными задачами было изучение понятий маркетинговых коммуникаций, его инструментов, анализ внутренней ситуации в организации, предложение комплекса маркетинговых коммуникаций. Основной задачей являлся подбор необходимых средств продвижения для дальнейшего развития студии красоты. Был проведен анализ конкурентов студии, выявлены сильные и слабые стороны организации, а также проведен анализ внешней среды. Была проделана работа по подбору средств, составляющих комплекс маркетинговых коммуникаций. Было выбрано продвижение через социальные сети, наружная реклама, реклама в месте продажи. Также были предложены последующие рекомендации для маркетинговой деятельности студии, проведена оценка эффективности выбранных средств рекламы. По результатам эффективности доказано, что реализация предложенного комплекса достигнута и в дальнейшем должна привести к повышению клиентов, объему продаж и повышению прибыли.
The object of the study is the beauty studio "BRUKS Beauty". The purpose of the final qualifying work is to develop a marketing communications complex for a beauty studio. The tasks were to study the concepts of marketing communications, its tools, the analysis of the internal situation in the organization, the proposal of a complex of marketing communications. The main task was to select the necessary means of promovement for the further development of the beauty studio. An analysis of the studio's competitors was conducted, the strengths and weaknesses of the organization were identified, and an analysis of the external environment was carried out. Work was done on the selection of funds that make up the complex of marketing communications. The promotion through social networks, outdoor advertising, advertising in the place of sale was chosen. Subsequent recommendations for the studio's marketing activities were also proposed, and the effectiveness of selected advertising media was evaluated. According to the results of efficiency, it has been proved that the implementation of the proposed complex has been achieved and should further lead to an increase in customers, sales, and an increase in profits.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 60
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |