Details

Title Исследование методов интернет-предпринимательства в Китае: выпускная квалификационная работа магистра: 38.04.02 - Менеджмент ; 38.04.02_26 - Маркетинг
Creators Чжао Цзяньчунь
Scientific adviser Ефимов Алексей Михайлович
Other creators Климин Анастасий Игоревич
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint Санкт-Петербург, 2019
Collection Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects Интернет; маркетинг; КНР; предпринимательство
LBC 65.290с51-32(5Кит)я031
Document type Master graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Master
Speciality code (FGOS) 38.04.02
Speciality group (FGOS) 380000 - Экономика и управление
Links Отзыв руководителя; Рецензия; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI 10.18720/SPBPU/3/2019/vr/vr19-4070
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key ru\spstu\vkr\2220
Record create date 9/18/2019

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Объектом исследования в магистерской диссертации Интернет-предпринимательство в Китае. Предметом исследования исследование методов интернет предпринимательства в Китае. В работе исследована история и особенности китайского интернет-предпринимательства, Провести анализ рынка интернет предпринимательства в Китае. Определить перспективы развития интернет предпринимательства в Китае. Результаты исследования могут быть использованы в деятельности интернет-компаний, осуществляющих свою деятельность в КНР.

The object of study in the master's thesis is Internet entrepreneurship in China. The subject of the study is the study of Internet entrepreneurship methods in China. The paper explored the history and characteristics of Chinese Internet entrepreneurship, to conduct an analysis of the Internet entrepreneurship market in China. To determine the prospects for the development of Internet entrepreneurship in China. The results of the study can be used in the activities of Internet companies operating in China.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 33 
Last 30 days: 1

Detailed usage statistics