Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Целью дипломного проектирования являлась оптимизация работы предприятия ООО «ВЕНДЭКС. РУ» путем внедрения критериев качества. За счет сокращения времени обслуживания и обеспечения выполнения компанией своих обязательств перед клиентом в полном объеме и «точно в срок», путем совершенствования системы обслуживания клиентов. Автоматизированная система обслуживания клиентов предназначена для координации работы всех отделов ООО «ВЕНДЭКС.РУ»: отдела продаж вендинговых аппаратов, бухгалтерии, отдела технической поддержки продаж, отдела страхования и кредитования, маркетинга. Таким образом, внедрение такой системы позволит: эффективно организовать и контролировать процесс общения с клиентами избегая лишней и неактуальной информации; обеспечить полную информационную поддержку клиента; использовать в рамках предприятия расширенное досье клиента, личные дневники сотрудников, архивы контактов с клиентами; проводить маркетинговые компании; оценивать эффективность работы сотрудников компании, избегать дублирования операций. Главным же преимуществом внедрения автоматизированной системы является существенное сокращение времени обработки заказов.
The purpose of the thesis design was to optimize the work of the company "VENDEKS. RU" by introducing quality criteria. By reducing the service time and ensuring that the company fulfills its obligations to the client in full and "just in time", by improving the customer service system. The automated system of customer service is intended for coordination of work of all departments of LLC "VENDEKS. RU" - sales Department of vending machines, accounting, sales technical support, insurance and credit, marketing. Thus, the introduction of such a system will: effectively organize and control the process of communication with customers avoiding unnecessary and irrelevant information; provide full information support to the client; use within the enterprise extended client dossier, personal diaries of employees, archives of contacts with customers; conduct marketing campaigns; evaluate the effectiveness of the company's employees, avoid duplication of operations. The main advantage of the introduction of an automated system is a significant reduction in order processing time.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 1
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |