Details

Title: Организация рекламной кампании во внешнеэкономической деятельности фирмы: выпускная квалификационная работа бакалавра: 38.03.02 - Менеджмент ; 38.03.02_15 - Международный менеджмент
Creators: Набиев Эмил Элбрусович
Scientific adviser: Цеханович Андрей Алексеевич
Other creators: Меркулов Виктор Игоревич
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2019
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: рекламная кампания; внешнеэкономическая деятельность; футбольный клуб; ФК «Зенит»; маркетинг; advertising campaign; foreign economic activity; football club; FC «Zenit; marketing
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 38.03.02
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2019/vr/vr19-4412
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\3637

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Объект исследования – рекламная кампания во внешнеэкономической деятельности фирмы. Цель исследования – анализ организации рекламной кампании во внешнеэкономической деятельности фирмы на примере российского футбольного клуба «Зенит». Основными методами исследования являются аналитический метод, формализация, описание, системный подход, обобщение и сравнение. Данная работа имеет практическую значимость для представителей ФК «Зенит», а также для других футбольных клубов России и мира. Кроме того, данная работа может заинтересовать специалистов в сфере спортивного маркетинга и ученых, занимающихся вопросами организации рекламной кампании во внешнеэкономической деятельности. Наконец, данная работа будет полезна студентам и аспирантам, занимающимся изучением спортивного менеджмента и такого его направления, как маркетинг. Научная новизна данного исследования заключается в двух моментах. Во-первых, были выделены виды внешнеэкономической деятельности футбольного клуба. Во-вторых, даны рекомендации по повышению эффективности рекламной кампании в рамках ВЭД для ФК «Зенит».

The object of research is an advertising campaign in the company's foreign economic activity. The purpose of the study - the analysis of the organization of an advertising campaign in the foreign economic activity of the company on the example of the Russian football club Zenit. The main research methods are the analytical method, formalization, description, system approach, generalization and comparison. This work is of practical importance for the representatives of FC Zenit, as well as for other football clubs in Russia and the world. In addition, this work may be of interest to specialists in the field of sports marketing and scientists involved in the organization of an advertising campaign in foreign economic activity. Finally, this work will be useful to students and graduate students engaged in the study of sports management and such a direction as marketing. The scientific novelty of this study lies in two points. First, the types of foreign economic activity of a football club were highlighted. Secondly, recommendations are given on how to increase the effectiveness of an advertising campaign in the framework of foreign economic activity for FC «Zenit».

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
External organizations N2 All Read
External organizations N1 All
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
Internet Authorized users (not from SPbPU, N2) Read
Internet Authorized users (not from SPbPU, N1)
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 30
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics