Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Объектом исследования являются малые и средние предприятия Российской Федерации. Целью выпускной квалификационной работы является анализ видов стратегий, а также их классификационных признаков, рассмотрения принципов внедрения стратегий выхода компании на внешний рынок, обозначить особенности данных стратегий выхода на мировой рынок для малых и средних предприятий, оценка организационно-экономической характеристика компании, анализ внешней среды, алгоритм разработки стратегии выхода на внешний рынок, оценка эффективности экспортной стратегии предприятия. На основе теоретических аспектов и модификаций стратегий, а также оценки рыночного позиционирования предприятия были определены основные этапы разработки и внедрения стратегии выхода предприятия на мировые рынки. Дан обзор на организационно-экономическую характеристику деятельности ООО «СПЕЦЭНЕРГО», а также анализ внешней среды предприятия. Разработан алгоритм стратегии выхода компании на зарубежной рынок, а также оценена эффективность экспортной стратегии ООО «СПЕЦЭНЕРГО» Были определены виды. принципы внедрения и особенности стратегий выхода на мировой рынок для малых и средних предприятий. Исследуемое предприятие имеет достаточно возможностей для введения внешнеэкономической деятельности.
The object of the research is small and medium enterprises of the Russian Federation. The purpose of the final qualifying work is the analysis of types of strategies, as well as their classification, consideration and development of strategies for companies to enter the external market, evaluation of opportunities for entering the world market for small and medium-sized enterprises, assessment of the organizational and economic characteristics of companies, analysis of the external environment, strategy development algorithm entering the foreign market, assessing the effectiveness of the export strategy of the enterprise. On the basis of theoretical aspects and modifications of strategies, as well as an assessment of the market position of an enterprise, the main stages of the development and implementation of an enterprise's exit strategy to world markets were determined. An overview of the organizational and economic activities of SPETSENERGO, as well as an analysis of the external environment of the enterprise, is given. An algorithm has been developed for entering the foreign market, and the effectiveness of the export strategy of SPECENERGO LLC has been evaluated. Species have been identified. principles of implementation and features of exit strategies to global markets for small and medium enterprises. The company has enough opportunities to conduct foreign economic activity.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 121
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |