Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Объектом исследования является ООО «Отель Амбассадор» Целью выпускной квалификационной работы является анализ эффективности отеля «Амбассадор» и методы улучшения управления персоналом данного отеля. Основные задачи: 1. исследовать теоретические аспекты управления персоналом 2. анализ зарубежного опыта 3. применение зарубежного опыта на российской компании На основе анализа эффективности были выявлены основные методы улучшения управления персонала. Были выявлены основные различия управления персонала за рубежом и в России, а также сделаны возможные варианты улучшения для высококачественной работы персонала. Был производен анализ рабочего состава отеля, динамика развития состава и структуры персонала, а также рассчитана оценка эффективности персонала данного отеля Реализация мер по улучшения роботы персонала для увеличения ее эффективности приведет к повышению качества обслуживания клиентов.
Object of research is LLC «Hotel Ambassador» The purpose of the final qualifying work is to analyze the effectiveness of the hotel “Ambassador” and the methods of improving the management of the staff of this hotel. Main objects of this work are: 1. explore the theoretical aspects of personnel management 2. analysis of foreign experience 3. application of foreign experience on a Russian company On the basis of the analysis of efficiency the main methods of improvement of management of the personnel were revealed. The main differences of personnel management abroad and in Russia were identified, as well as possible options for improving the quality of staff work. Analysis was made of the working structure of the hotel, the dynamics of composition and structure of staff, as well as the calculated evaluation of the effectiveness of the staff of this hotel The implementation of measures to improve the work of staff to increase its efficiency will improve the quality of customer service.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() |
||||
External organizations N2 | All |
![]() |
||||
External organizations N1 | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N2) |
![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N1) | |||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 90
Last 30 days: 2 Detailed usage statistics |