Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Данная работа посвящена процессу полилингвального изучения иностранных языков в условиях глобального образовательного пространства на примере немецкого, английского и русского языков. В работе рассмотрены следующие вопросы: история развития методики полилингвального обучения иностранным языкам, формированию иноязычной компетенции в условиях современной информационно-образовательной среды. Проанализированы проблемы, возникающие при полилингвальном изучении языков, а также предложены их решения. В рамках работы проведено экспериментальное исследование эффективности полилингвального обучения в рамках ТАНДЕМ-проектов методом анкетирования.
The given work is devoted to the process of polylingual learning foreign languages in the context of global educational space through the example of German, English and Russian languages. The following issues are considered: the development’s history of the methods in polylingual teaching of foreign languages, establishment of foreign competence in the context of modern information-educational environment. Problems, appearing in polylingual teaching of foreign languages, were analyzed and solutions were proposed. In the frame of the work experimental research of mixed-use methods in polylingual teaching of foreign languages’ efficiency TANDEM-projects with the questionnaire method was done.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 40
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |