Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Модель омниканальных продаж товаров возникает как инновационная система взаимодействия с потребителями и является результатом развития ставшей уже традиционной системы мультиканальных коммуникаций. Построение омниканальной модели продаж является одним из определяющих факторов успешной операционно-хозяйственной деятельности ритейлера, которая позволяет организации приспособиться к современным трендам ведения коммерческой деятельности в сегменте масс-маркета повседневной модной одежды для широкого круга потребителей. В данной работе рассмотрены основы анализа и внедрения омниканальной структуры взаимодействия с потребителями и учтены важные особенности функционирования данной системы продаж.Результатом работы является комплекс рекомендаций и предложений по внедрению и эффективному использованию омниканальной структуры продаж товаров в сегменте розничной торговли предметов одежды.
The omnichannel sales model of goods arises as an innovative system of interaction with consumers and is the result of the development of the already traditional multi-channel communications system.The construction of an omnichannel sales model is one of the determining factors in the successful operational and economic activities of the retailer, which allows the organization to adapt to the modern trends of doing business in the mass market segment of casual fashion for a wide range of consumers. In this paper, the basics of the analysis and implementation of an omnichannel structure of interaction with consumers are considered and important features of the functioning of this sales system are taken into account.The result of the work is a set of recommendations and suggestions for the implementation and effective use of the omnichannel structure of sales of goods in the retail segment of clothing items.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 30
Last 30 days: 5 Detailed usage statistics |