Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Объектом исследования является туристическое агентство «Слетать.ру». Цель выпускной квалификационной работы состоит в разработке 3 вариантов создания туристического агентства (франчайзинг, открытие с нуля, покупка готового бизнеса), а также проведение инвестиционной оценки и экономического обоснования открытия турагентства. Были изучены теоретические аспекты туристического рынка, а также были рассмотрены теоретические составляющие малого предприятия, проанализированы характеристики и особенности создания малого предприятия в туристической сфере, разработаны 3 варианта открытия малого предприятия, выявлены их особенности, достоинства и недостатки, а также был проведена инвестиционная оценка и экономическое обоснование открытия турагентства. Реализация предложенных бизнес-проектов приведет к обоснованному выбору стратегии открытия малого предприятия в туристической сфере.
The object of the study is а travel Agency " Fly.ru.» The purpose of the final qualifying work is to develop 3 options for creating a travel Agency (franchising, opening from scratch, buying a ready-made business), as well as conducting an investment assessment and economic justification for the opening of a travel Agency. The theoretical aspects of the tourist market were studied, as well as the theoretical components of a small enterprise were considered, the characteristics and features of creating a small enterprise in the tourism sector were analyzed, 3 options for opening a small enterprise were developed, their features, advantages and disadvantages were identified, and an investment assessment and economic justification for opening a travel Agency was carried out. The implementation of the proposed business projects will lead to a reasonable choice of strategy for opening a small enterprise in the tourism sector.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 44
Last 30 days: 3 Detailed usage statistics |