Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В работе раскрыты сущность и содержание PR-продвижения коммерческой организации сферы аромамаркетинга. Проанализирована выставочная деятельность и её место в системе PR-инструментов. Дана общая характеристика организации ООО «Империя чувств», проведен конкурентный анализ рынка профессиональной ароматизации, анализ деятельности компании по продвижению и произведена оценка эффективности существующего PR-продвижения. Представлен разработанный автором проект участия организации в выставке, разработан бюджет проекта и предварительно оценена его эффективность.
The work reveals the essence and content of PR-promotion of a commercial organization in the field of aromatic marketing. The exhibition activity and its place in the system of PR-tools are analyzed. The general characteristic of the organization “Empire of Feelings” LLC is given, a competitive analysis of the market for professional aromatization, an analysis of the company's promotion activities is carried out, and the effectiveness of the existing PR-promotion is evaluated. A project of the organization’s participation in the exhibition, developed by the author, is presented, a project budget is developed and its effectiveness is preliminary evaluated.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 43
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |