Details

Title: Рекламное сопровождение предприятия бьюти-сферы (на примере ИП Поталинская А.А.): выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 42.03.01 «Реклама и связи с общественностью» ; образовательная программа 42.03.01_04 «Реклама в международном сотрудничестве»
Creators: Гильфанова Анна Азатовна
Scientific adviser: Арканникова Марина Сергеевна
Other creators: Кобичева Александра Максимовна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2020
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: маркетинговые коммуникации; маркетинг в социальных сетях; бьюти-сфера; тату-студия; рекламная кампания; marketing communications; social network marketing; beauty sphere; tattoo-studio; advertising campaign
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2020/vr/vr20-1313
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\6663

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Данная работа посвящена разработке рекламных технологий и поиску инструментов коммуникационной кампании предприятий бьюти-сферы. В выпускной квалификационной работе предложен общий план рекламной кампании, описан портрет целевой аудитории, перечислены средства рекламы. В работе были предложены показатели эффективности, показывающие успех кампании.

This work is devoted to the development of advertising technologies and the search for tools for a communication campaign of beauty industry enterprises. In the final qualifying work, a general plan for the advertising campaign is proposed, a portrait of the target audience is described, and the means of advertising are listed. The work proposed performance indicators showing the success of the campaign.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 25
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics