Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Тема выпускной квалификационной работы: «Адаптация CRM-системы под требования компании Zara». Данная работа посвящена предложить мер оптимизации для устранения недостатков существующей CRM системы Zara. Задачи, которые решались в ходе исследования: 1.Анализ существующие функции CRM системы. 2.Предложение мер по оптимизации существующей CRM системы. 3.Расчет различных экономических показателей деятельности предприятия после оптимизации и прогнозирование эффективности плана оптимизации. Работа проведена на базе годовой отчет Zara, где собиралась данные о бизнес-модели ZARA, существующей CRM-системе и финансовой отчетности предприятия. На основании полученных данных с использованием методов расчета экономических показателей предприятия делается вывод об эффективности и эффективности оптимизационных мероприятий. В результате была введена концепция и основные функциональные модули CRM-системы. Выяснены недостатки существующей в компании CRM системы. Сформулированы обоснованные предложения по оптимизации. Рассчитаны соответствующие показатели хозяйственной деятельности предприятия.
The subject of the graduate qualification work is “Adapting the CRM system to the requirements of Zara”. The given work is devoted to the development of optimization measures to eliminate the shortcomings of the existing CRM system Zara. Tasks that were solved in the course of the study: 1. Analysis of existing functions of the CRM system. 2. Suggest measures to optimize your existing CRM system. 3. Calculation of various economic indicators of the enterprise after optimization and forecasting the effectiveness of the optimization plan. The work was carried out on the basis of the Zara annual report, which collected data on the ZARA business model, the existing CRM system and the company's financial statements. Based on the data obtained using methods for calculating the economic indicators of the enterprise the conclusion is made about the effectiveness and efficiency of optimization measures. As a result, the concept and main functional modules of the CRM system were introduced. The shortcomings of the existing CRM system in the company were found out. Reasonable suggestions for optimization are formulated. The corresponding indicators of economic activity of the enterprise are calculated.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 11
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |