Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Тема выпускной квалификационной работы: «Управление бизнес процессами маркетинговых коммуникаций предприятия сферы HoReCa» Целью данной работы является разработка эффективных решений в области продвижения и использования современных инструментов системы управления бизнес процессами маркетинговых коммуникаций. Предметом работы являются бизнес процессы маркетинговых коммуникаций. Для анализа поставленной проблемы были использованы следующие инструменты и методы: сравнение и анализ данных, контент-анализ, экспертная оценка, факторный анализ, построение схем бизнес процессов в нотации IDEF0. В результате были проанализированы теоретические аспекты маркетинговых коммуникаций, рынок сферы HoReCa, его перспективы, а также микро и макросреда. Построены типовые структуры бизнес процесса, разработаны эффективные рекомендации по выбору релевантных каналов маркетинговых коммуникаций. Практическая значимость исследования состоит в возможности использования предложенной автором модели развития компании с учётом релевантных каналов маркетинговых коммуникаций, а также применения предложенных мероприятий по совершенствованию управления бизнес процессами маркетинговых коммуникаций для предприятия сферы HoReCa.
Theme of final qualification work: “Management of business processes of marketing communication enterprises of HoReCa sphere” The subject of the work is the business processes of marketing communications. The following tools and methods were used to analyze the problem: comparison and analysis of data, content analysis, expert assessment, factor analysis, construction of business process diagrams in IDEF0 notation. As a result, the theoretical aspects of marketing communications, the market of the HoReCa sphere, its prospects, as well as the micro and macro environment were analyzed. Typical structures of the business process were built, effective recommendations were developed on the selection of relevant channels of marketing communications. The practical significance of the study lies in the possibility of using the company's development model proposed by the author, taking into account the relevant channels of marketing communications, as well as the application of the proposed measures to improve the management of business processes of marketing communications for the HoReCa enterprise.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() |
||||
External organizations N2 | All |
![]() |
||||
External organizations N1 | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N2) |
![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N1) | |||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 58
Last 30 days: 5 Detailed usage statistics |