Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Тема выпускной квалификационной работы: «Разработка, проведение и продвижение молодежных мероприятий». Целью выпускной квалификационной работы является разработка, проведение и продвижение молодежного мероприятия в рамках Политехнического университета, а именно фестиваль «Вызов Политехника». Задачи, которые решались в ходе исследования: – рассмотреть основные инструменты продвижения мероприятий; – дать определение маркетинга мероприятий; – привести классификацию мероприятий; – разработать концепцию мероприятия; – провести мероприятие; – произвести расчет эффективности мероприятия; – провести анализ проведенных мероприятий. Работа проведена на базе Санкт – Петербургского политехнического университета Петра Великого в Центре профориентации и довузовской подготовки (ЦПиДП), где собиралась значительная часть необходимого для написания материала. Методы: применялись методы маркетинговых исследований, статистической обработки информации, организационного проектирования, оценки результативности мероприятия. Основные результаты выпускной квалификационной работы: – проведен анализ рынка молодежных мероприятий, посвященных образовательному досугу школьников; – представлены теоретические данные event – маркетинга; – организовано несколько фестивалей; – проанализирована эффективность проведенных мероприятий. Практическая значимость работы определяется фактически проведенными мероприятиями с измеренными показателями эффективности и результативности.
The title of the bachelor graduate qualification work: «Development, implementation and promotion of youth events». The aim of the graduate qualification work is to develop, conduct and promote a youth event within the Polytechnic University, namely the festival «Challenge Polytechnic». Tasks of the graduate qualification work: – to consider the main tools for promoting events; – to give a definition of events marketing; – to provide a classification of events; – to develop a concept for the event; – to hold an event; – to calculate the effectiveness of the event; – to conduct the analysis of the activities carried out. The graduate qualification work was carried out on the basis of Peter the Great St. Petersburg Polytechnic University in the central for career guidance and pre – University training, where a significant part of the material necessary for writing was collected. Calculations were carried out that clearly show how many participants submitted documents for admission, how many of them entered the university, over the course of several years. Methods: marketing research, statistical processing of information, organizational design, evaluating the effectiveness of the event. The main results of the graduate qualification work: – market analysis of youth events dedicated to the educational leisure of schoolchildren; – theoretical data of event marketing are presented; – several festivals have been organized; – analyzed the effectiveness of the measures taken. The practical significance of the work is determined by the actual activities carried out with measured performance indicators.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() ![]() ![]() |
||||
External organizations N2 | All |
![]() |
||||
External organizations N1 | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() ![]() ![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N2) |
![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N1) | |||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 33
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |