Details

Title: Разработка методов маркетинговой аналитики на основе языка программирования Python: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 38.03.02 «Менеджмент» ; образовательная программа 38.03.02_08 «Маркетинг»
Creators: Сошин Никита Андреевич
Scientific adviser: Окороков Роман Васильевич
Other creators: Соколицына Наталья Александровна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2020
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: маркетинговые исследования; цифровой маркетинг; анализ соответствий; методы маркетинговой аналитики; язык программирования Python; marketing research; digital marketing; correspondence analysis; marketing analytics methods; Python programming language
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 38.03.02
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2020/vr/vr20-2298
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение)
Record key: ru\spstu\vkr\10922

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В данной работе были изучены понятие, виды маркетинговых исследований, цифрового маркетинга, рассмотрены методы маркетинговой аналитики на основе языка программирования Python. Разработан метод маркетинговой аналитики на основе языка программирования Python для последующей разработки маркетинговой стратегии и фирменного стиля клиента маркетингового агентства.

In this work, we studied the concept, types of marketing research, digital marketing, examined marketing analytics methods based on the Python programming language. A marketing analytics method based on the Python programming language has been developed for the subsequent development of a marketing strategy and corporate identity for a client of a marketing agency.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read
Internet Authorized users SPbPU Read
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 11
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics