Details

Title: Планирование и продвижение event-мероприятий: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 38.03.02 «Менеджмент» ; образовательная программа 38.03.02_08 «Маркетинг»
Creators: Теплов Виталий Анатольевич
Scientific adviser: Фролов Андрей Сергеевич
Other creators: Соколицына Наталья Александровна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2020
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: event-маркетинг; event-мероприятие; событийный маркетинг; маркетинговые коммуникации; продвижение; smm; event-marketing; event; marketing communications; promotion
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Speciality code (FGOS): 38.03.02
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2020/vr/vr20-2314
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Additionally: New arrival

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Тема выпускной квалификационной работы бакалавра: «Планирование и продвижение event-мероприятий». Целью работы является организация мероприятия в фотостудии «Polygon». Задачи работы: - изучение современных методов интегрированных маркетинговых коммуникаций; - изучение методов планирования, организации и проведения event-мероприятий; - анализ методов измерения показателей эффективности event-мероприятия; - планирование и продвижение открытия зала «LOFT 1869». Работа выполнялась на материалах ООО «ФОТОСТУДИЯ ПОЛИГОН». Методы: Применялись общенаучные методы исследования: контентный и сравнительный анализ, метод аналогий, также были использованы специфические методы исследования, в частности, SWOT таблицы, сбор и обработка данных, прогнозирование. Основные результаты работы: - изучены современные методы интегрированных маркетинговых коммуникаций; - изучены методы планирования, организации и проведения мероприятий; - проведен анализ эффективности проведения event-мероприятий; - организовано мероприятие, которое посвящено дню рождения фотостудии и открытию нового зала для проведения различных праздников. Практическая значимость работы определяется возможностью организации данного мероприятия на базе фотостудии «Polygon».

The titile of the bachelor graduate qualification work: “Event planning and promotion”. The aim of the graduate qualification work is the organization of the event at the Polygon photo studio. Tasks of the graduate qualification work: - the study of modern methods of integrated marketing communications; - the study of methods for planning, organizing and conducting events; - analysis of methods for measuring performance indicators of event-events; - planning and promotion of the opening of the LOFT 1869 hall. The graduate qualification work was carried out on the basis of PHOTO STUDIO POLIGON LLC. Methods: General scientific research methods were used: content and comparative analysis, the method of analogies, as well as specific research methods, in particular, SWOT tables, data collection and processing, forecasting. The main results of the graduate qualification work: - studied modern methods of integrated marketing communications; - studied the methods of planning, organizing and conducting events; - an analysis of the effectiveness of the events; - An event has been organized that is dedicated to the birthday of the photo studio and the opening of a new hall for events. The practical significance of the work is determined of the possibility of organizing this event on the basis of the Polygon photo studio.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
Internet Authorized users (not from SPbPU)
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 3
Last 30 days: 1
Detailed usage statistics