Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Объектом исследования является предприятие ООО «БАРФИТС», предметом – его маркетинговая деятельность. Целью выпускной квалификационной работы является разработка мероприятий по совершенствованию организации маркетинговой деятельности предприятия торговли на примере розничного магазина спортивных товаров. На основе анализа маркетинговой деятельности и маркетинговой среды предприятия были выделены основные перспективы его развития. Анализ рынка спортивных товаров и анализ потребительского поведения подтвердили и позволили конкретизировать направления совершенствования маркетинговой деятельности рассматриваемого предприятия. Основные проблемы в работе фирмы состоят в том, что проводимые маркетинговые мероприятия не выполняются в полном объеме из-за недостатка персонала, рекламная деятельность характеризуется низким уровнем и не используются многие возможные каналы сбыта. Были предложены рекомендации по совершенствованию маркетинговой деятельности и подсчитана их экономическая эффективность. Предложенные мероприятия являются рентабельными и смогут повысить финансовые показатели предприятия.
The object of research is the enterprise LLC «BARFITS», the subject is its marketing activities. The aim of the graduate qualification work is the development of measures to improve the organization of marketing activities of a trading company on the example of a retail store of sporting goods. Based on the analysis of marketing activities and the marketing environment of the enterprise, the main prospects for its development were identified. Analysis of the market for sporting goods and analysis of consumer behavior confirmed and made it possible to specify directions for improving the marketing activities of the enterprise in question. The main problems in the work of the company are that the ongoing marketing activities are not carried out in full due to a lack of staff, advertising is characterized by a low level and many potential distribution channels are not used. Recommendations were made on improving marketing activities and their economic efficiency was calculated. The proposed activities are cost-effective and will be able to improve the financial performance of the enterprise.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 67
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |