Details

Title: Разработка кампании продвижения в Интернет промышленного предприятия: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 38.03.02 «Менеджмент» ; образовательная программа 38.03.02_08 «Маркетинг»
Creators: Розов Василий Олегович
Scientific adviser: Соколицына Наталья Александровна
Other creators: Соколицына Наталья Александровна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2020
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: продвижение промышленного предприятия; интернет-маркетинг; интернет-продвижение; контекстная реклама; рынок промышленных стеллажей; promotion of industrial enterprises; internet marketing; internet promotion; context advertising; industrial racking market
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 38.03.02
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2020/vr/vr20-3263
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\10993

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Тема выпускной квалификационной работы бакалавра: «Разработка кампании продвижения в Интернет промышленного предприятия». Целью работы является разработка эффективной кампании продвижения промышленного предприятия в Интернет. Задачи работы: – изучение рынка стеллажной продукции, конкурентов, параметров целевой аудитории; – разработка плана продвижение интернет-ресурса; – создание продвигающих предложений и баннеров; – запуск рекламной кампании; – оценить эффективность рекламной кампании. Работа выполнялась на материалах ООО «РЕСПОНД ДИДЖИТАЛ» Методы: сравнительный и контентный анализ, сбор и обработка данных. Основные результаты работы: – проанализирован рынок стеллажного производства, конкуренты, выявлены параметры портрета ЦА; – составлена маркетинговая программа по привлечению потенциальных клиентов; – разработана рекламная кампания по продвижению стеллажной продукции в сети Интернет; – запущена поисковая и баннерная реклама в сети Интернет. Практическая значимость работы определяется экономической выгодой для компании-производителя стеллажной продукции.

The title of the bachelor graduate qualification work: “Development of an internet promotion campaign for the industrial enterprise”. The aim of the graduate qualification work is the development of an effective campaign to promote an industrial enterprise on the Internet. Tasks of the graduate qualification work: – market research of shelving products, competitors, parameters of the target audience; – development of an Internet resource promotion plan; – creation of promotional offers and banners; – launch an advertising campaign; – evaluate the effectiveness of the advertising campaign. The graduate qualification work was carried out on the basis of RESPOND DIGITAL LLC. Methods: comparative and content analysis, data collection and processing. The main results of the graduate qualification work: – analyzed the market of shelf production, competitors, identified the parameters of the portrait of Central Asia; – a marketing program was drawn up to attract potential customers; – An advertising campaign has been developed to promote rack products on the Internet; – launched search and banner advertising on the Internet. The practical significance of the work is determined by the economic benefit for the manufacturer of the rack products.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 0
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics