Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Тема выпускной квалификационной работы: Анализ и прогноз потребительского спроса на рынке парфюмерно-косметических товаров на рынке Санкт-Петербурга. Данная работа посвящена исследованию и прогнозированию потребительского спроса на парфюмерно-косметические товары в городе Санкт-Петербург. Предметом исследования является спрос потребителей на парфюмерно-косметические товары в городе Санкт-Петербург. Для достижения поставленной цели в данной выпускной квалификационной работе использовались такие методы как: методы научного познания, в которую входят экспериментальные и аналитические методы. Выполнен анализ потребительского спроса на парфюмерно-косметические товары в г. Санкт-Петербурге в 2019 году, включен анализ факторов, влияющих на формирование потребительского спроса на примере предприятия торговли ООО «Юпитер». Выполнено прогнозирование потребительского спроса на основе методов скользящего среднего, коэффициента эластичности и экстраполяции. Предложены мероприятия по стимулированию потребительского спроса на примере предприятия розничной торговли ООО «Юпитер» Aloe Smart.
Theme of final qualification work: «Analytic and forecast of consumer demand in the market of perfumery and cosmetic goods in the market of Saint-Petersburg» This work is devoted to the study and forecasting of consumer demand for perfumes and cosmetics in the city of St. Petersburg. The subject of the research is consumer demand for perfumes and cosmetics in the city of St. Petersburg. To achieve the goal in this final qualifying work, such methods were used as: methods of scientific knowledge, which includes experimental and analytical methods. An analysis of consumer demand for perfumes and cosmetics in St. Petersburg in 2019 was carried out, an analysis of factors affecting the formation of consumer demand using the example of a trading company Jupiter LLC was included. Consumer demand was forecasted based on the moving average, elasticity coefficient and extrapolation methods. Measures to stimulate consumer demand are proposed using the example of the retail company Jupiter LLC Aloe Smart.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
![]() |
||||
External organizations N2 | All |
![]() |
||||
External organizations N1 | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU |
![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N2) |
![]() |
||||
Internet | Authorized users (not from SPbPU, N1) | |||||
![]() |
Internet | Anonymous |
Usage statistics
|
Access count: 26
Last 30 days: 3 Detailed usage statistics |